Звіт про діяльність закладу за 2019-2020 навчальний рік

У 2019-2020 н.р. освітня діяльність закладу освіту здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (зі змінами), «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Положень про дошкільний, загальноосвітній, позашкільний – навчально - виховний заклад, Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції загальної середньої освіти, нових Державних стандартів початкової, базової, загальної, середньої освіти, нормативними, розпорядчими та методичними документами Міністерства освіти і науки України, Управління освіти і науки облдержадміністрації, КВНЗ «ХАНО», наказами начальника відділу освіти, молоді та спорту, наказу Новоолександрівської ЗОШ - дитсадка І-ІІІ ступенів від 04.09.2018 № 66 «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками у 2019/2020» та іншими нормативними документами, передбаченими чинним законодавством у 2018-2019 н.р., системи аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності освітнього процесу.

Головні завдання методичної роботи в 2019-2020 н.р.:

1) використання нового Закону України «Про освіту»;

2) забезпечення безперервного освітнього процесу у закладу освіти та охоплення всіх дітей шкільного віку якісним навчанням з урахуванням попиту в освітніх послугах;

3) створення позитивної мотивації до засвоєння знань;

4) впровадження різноманітних форм та методів активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, організація самостійної роботи учнів для підготовки їх до ДПА та ЗНО;

5) сприяння інтелектуальному, моральному, соціокультурному та естетичному розвиткові особистості;

6) розвиток розумових здібностей учнів, їх емоційно-вольової сфери, пізнавальної активності та самостійності, здатності до творчості, самовираження і спілкування;

7) розвиток навичок взаємодії у сім’ї, колективі, суспільстві шляхом активного спілкування із соціальним оточенням, накопичення досвіду комунікативної діяльності, дотримання правил толерантної поведінки, солідарності з іншими людьми у різноманітних життєвих ситуаціях;

8) використання у повсякденному житті досвіду здоров’язбережувальної діяльності для власного здоров’я та здоров’я інших людей.

Навчальна робота

1. Підвищити результативність участі в предметних олімпіадах на районному рівні.

2. Здійснювати підтримку і педагогічний супровід обдарованих дітей.

3. Підвищити відповідальність у веденні шкільної документації.

Виховна та соціальна робота

1. Забезпечити безумовне виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників освітнього процесу.

3. Продовжувати профілактичну роботу з правового виховання.

4. Виховання гуманної, соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до етносоціального та соціально-культурного середовища, здатна розуміти значення життя як найвищої цінності.

5. Виховання в учнів потреби у здоров’ї, що є важливою життєвою цінністю, свідомого прагнення до ведення здорового способу життя.

Методична робота

1. Упровадження «Концепції Нової української школи» (2 рік)

2. Інформаційно-роз’яснювальна робота серед педагогів, батьків та учнів школи щодо нового Державного стандарту початкової освіти.

3. Вивчення оновлених програм для 5-9-х класів та методичних рекомендацій щодо викладання предметів у 2019-2020 навчальному році.

4. Здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, практики та методики виховання, психології, етики, формування в молодих учителів посадових умінь і навичок.

5. Здійснення заходів щодо підвищення культури співробітництва педагогів різних поколінь.

6.Забезпечити результативну участь вчителів у конкурсах професійної майстерності різного рівня.

У 2019-2020 н.р. педагогічний колектив працює над методичною проблемою «Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».

У закладі освіти працює 16 педагогічних працівників, 2 вихователі:

ü спеціаліст вищої категорії – 8 педагогів (44 %);

ü спеціаліст І категорії – 4 педагогів ( 22 %);

ü Спеціаліст ІІ категорії – 1 вчитель ( 6 %);

ü спеціаліст – 5 педагогів ( 28 %);

«старших учителів» -3 (Береговий В.М., Лємєшова Т.В., Лємєшов Ю.Б., Дикуха Т.А.)

Кількісний склад педагогічних працівників школи-дитячого садка

Рік Категорії педагогічних працівників
Усього праців- ників Дирек-тор Заст. дирек-тора з НВР Заст. дирек-тора з ВР Педагог-органі-затор Вихо-вателі Учите-лів Соц. педагог Практ. психо-лог
2019-2020 19 1 1 1 1 2 13 - -

Середній вік педагогів складає 39 років.

Кількість років Кількість педагогів % від загальної кількості
до 30 років 2 11 %
від 31 до 40 років 2 11 %
від 41 до 50 років 10 52 %
від 51 до 54 років 1 5 %
від 55-60 років 2 11%
понад 60 років 2 10 %

У школі створена науково-методична рада школи на чолі з директором В.М.Береговим, до складу її увійшли заступник директора з навчально-виховної роботи Швиденко О.М. з виховної роботи Лємєшова Т.В., голови МО, творчих груп.

Однією із провідних форм методичної роботи школи є педагогічна рада, яка досліджує і розв’язує злободенні питання життя навчального закладу, стимулює розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу, ріст професійної майстерності вчителів. Протягом семестру розглянуті такі питання:

№1 (серпень)

1. Про виконання рішень попередньої педради.

2. “Круглий стіл” “ Підсумки, проблеми та реалії» (аналіз діяльності школи у 2018-2019 н. р. )

3. Шляхи організації освітнього процесу в 2019-2020 н. р.:

а) затвердження структури 2019-2020 н. р. та режиму роботи школи;

б) обговорення та затвердження річного плану роботи;

б) поглиблення роботи з охорони життя та здоров'я дітей;

в) затвердження форм планування, розкладу.

4. Організація питання початку навчального року (оцінювання учнів).

№2 (листопад)

1. Про виконання рішень попередньої педради.

2.«Створення єдиного освітнього – неодмінна умова функціонування сучасного закладу дошкільної освіти та загальної середньої освіти»

3.Стан викладання географії у закладі (наказ)

№3( січень)

1. Про виконання рішень попередньої педради.

2. «Виховання активної, соціально адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості у закладі освіти: реалії, проблеми, результати»

3. Стан ОП та ТБ за І семестр 2019-2020 навчального року.

№4 (лютий)

1. Про виконання рішень попередньої педради.

2.«Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, продуктивна співпраця учасників освітнього процесу»

3.Стан викладання хімії та біології у закладі (наказ)

№5 (березень)

1. Про виконання рішень попередньої педради.

2. Про організацію частково дистанційної роботи вчителів.

3. Робота педагогічного колективу щодо особистісних якостей та соціальної активності учня – громадянина-патріота України.

4. Проєктна діяльність учнів – як одна з форм самостійної роботи учнів на уроках трудового навчання.

5. Інформація про виконання рішень попередньої педради.

6. Атестація педагогічних працівників через платформу ZOOM

№6 (квітень)

1. Про виконання рішень попередньої педради.

4. Робота педколективу школи з питань наступності навчання і виховання учнів 4 і 5 класів.

№7 (травень)

1. Про виконання рішень попередньої педради.

2. Допуск до ДПА у формі ЗНО учнів 11 класів.

3. Про нагородження учнів 2-10 класів Похвальними листами та 9, 11 класів Грамотами за високі досягнення у вивченні окремих предметів.

4. Про хід впровадження нового Держстандарту загальної середньої освіти у практику роботи школи.

Про моніторинг навчальних досягнень учнів у 2019-2020 н. р..

5. Про результати проведення навчальних екскурсій та практики у 2019-2020 н. р.

4. Про переведення учнів 1-10 класів до наступних класів

У 2019-2020 н.р. у закладу освіти функціонує школа молодого вчителя. На засіданнях розглядалися теоретичні питання, вивчення нових педагогічних ідей і технологій; суть процесу індивідуалізації навчальної діяльності, теорії особистісно-орієнтованого навчання, робота над новими розвантажувальними програмами в початковій школі. Обговорювалися практичні проблеми та шляхи їхнього усунення: подолання типових помилок, недоліки в контролі за діяльністю учнів на уроках; опрацьовано документи, що регулюють шкільне життя та ведення шкільної документації.

Тематика засідань:

Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на 2019-2020 н. р.

2. Проблемний стіл «Кроки професійного зростання: успіхи і невдачі».

3. Бесіда «Особливості першого, другого, третього етапу стажування у процесі професійного становлення молодого вчителя » (з кожним вчителем індивідуально залежно від року стажування).

4. Практичне опрацювання:

• нормативно-правових документів про освіту,

• вимог до ведення шкільної документації,

• методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у наступному році.

5. Закріплення молодих спеціалістів за досвідченими вчителями та складання плану роботи з ними.

6.Складання плану-конспекту уроку. Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу.

7. Розгляд питання вибору раціональних методів викладу нового матеріалу.

8. Розгляд системи опитування учнів, перевірки та оцінювання їх знань, умінь і навичок.

9. Практикум «Відвідування уроків, самоаналіз та аналіз уроку» (обговорення відвіданих уроків учителями-наставниками та молодими спеціалістами).

10 Діагностика мотивації успіху і страху невдач.

· Школа професійної адаптації молодих і малодосвідчених вчителів

Тренінг «Професійне «Я» і сучасному образі молодого вчителя»

· Школа професійної адаптації молодих і малодосвідчених вчителів

11. Проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці та в позаурочний час.

12. Практикум «Відвідування й аналіз уроків, факультативів. Розробка виховного заходу».

13. Гра-тренінг «Домашні завдання» (кожен учасник представляє свої варіанти завдань відповідно до вимог диференціації та індивідуалізації).

14. Бесіда «Ознаки обдарованої дитини. Робота з обдарованими та здібними учнями».

15. Рекомендації з підготовки до відкритих уроків та заходів (індивідуально).

16. Огляд новинок літератури.

17.Використання освітніх платформ для здійснення дистанційного навчання.

Протягом навчального року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:

· Засідання методичної ради №1

1. Аналіз роботи методичної ради за 2018-2019н. р.

2. Затвердження плану роботи методичної ради на 2019-2020 н. р.

3. Організація роботи школи над науково-методичною проблемою у 2019-2020 н. р.

4. Організація роботи з підготовки і проведення атестації вчителів.

5. Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

6. Про організацію та проведення предметних та методичних тижнів у І семестрі.

· Засідання методичної ради № 2

1. Організація і проведення шкільних предметних олімпіад.

2. Організація освітнього процесу в школі як основний фактор розвитку соціальної компетентності учнів.

3. Стан ведення шкільної документації.

4. Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

· Засідання методичної ради № 3 (травень)

1. Засідання методичної ради в режимі програмного забезпечення Zoom.

2. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

3. Про проведену роботу вчителями щодо якості дистанційної освіти.

4. Про підготовку випускників до здачі до ЗНО

У закладі організовано роботу методичних об’єднань вчителів гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу, вчителів початкових класів та вихователів закладу дошкільної освіти, класних керівників.

Тематика засідань ШМО вчителів гуманітарного циклу:

Організація освітнього процесу в 2019 /2020 навчальному році

Удосконалення роботи вчителів предметів гуманітарного циклу над розвитком обдарування учнів.

Самостійно-пізнавальна діяльність як засіб формування компетентностей в умовах дистанційного навчання.

Тематика засідань ШМО вчителів природничо-математичного циклу:

Круглий стіл на тему: «Розвиваючі педагогічні технології»

Підвищення ефективності дистанційного уроку. Методичні прийоми.

Ігрові технології як засіб формування математичних компетеностей в учнів сучасної школи онлайн

Обмін досвідом щодо новинок науково-методичної, психологічної та педагогічної літератури

Тематика засідань ШМО вчителів початкових класів та вихователів:

Шляхи, форми і методи удосконалення освітнього процесу. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Адаптація першокласників у НУШ

Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.

Онлайн – засідання з теми «Творчі завдання на уроках в умовах дистанційного навчання»

З метою підвищення професійної майстерності було проведено 20 відкритих уроків.

Протягом навчального року постійно поповнювався методичний куточок новими методичними матеріалами, методичною літературою.

Протягом останніх років заклад ефективно працює над впровадженням інноваційних методик навчання та виховання на основі компетентнісного підходу, а саме технологій створення ситуації успіху, критичного мислення, інтерактивних технологій. Педагоги працювали над вирішенням проблем спрямованості освітнього процесу на використання інноваційних технологій, розвиток пізнавальної активності учнів, формування особистості учня, його життєвих та навчальних компетентностей, розвиток творчих здібностей, підготовка учнів до ДПА та ЗНО.

У своїй роботі вчителі використовували такі форми роботи як взаємовідвідування уроків, майстер-класи, творчі звіти, консультації, поєднували групові та індивідуальні форми роботи.

Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, реалізовуючи методичну проблему «Ситуація успіху – головна передумова гуманізації навчання та виховання на уроках словесності», на уроках створювали атмосферу духовності, національного патріотизму, розкривали учням високість помислів наших предків, глибинність традиційних вірувань. Учителями проведено методичний кластер «Сучасні європейські технології освіти у викладанні зарубіжної літератури» ( учитель Дикуха Т.А.), студію «Формування духовності учнів в контексті трансформації сучасного українського соціуму на уроках основ української літератури» (учителі Швиденко О.М., Третяк Л.В.).

Педагоги суспільно-природничого циклу працювали над реалізацією науково-методичної проблеми «Створення ситуації успіху з метою формування життєвих компетентностей школярів» та над вдосконаленням форм і методів освітнього процесу. З метою підвищення мотивації для подальшого професійного зросту і впровадження інтерактивних та здоров’язберігаючих технологій проведено майстер-клас «Ситуативна задача як засіб формування універсальних навчальних можливостей учнів» (вчитель біології Петрук С.І.), тренінг «Створення інтерактивних карт як дієвого інструменту сучасного вчителя» (вчитель Соколенко Е.О.).

Члени МО вчителів початкових класів та вихователів дитячого садка працювали над вирішенням проблеми «Ситуація успіху як визначальна умова підвищення результативності уроку». Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду проводилося шляхом проведення методичних тренінгів «НУШ-новий зміст освіти» (Хоми Г.М., Лемешева С.А.), практикуму «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь» (Мялик О.М.)

Виявляючи творчі нахили школярів, створюючи умови для їх самореалізації, залучаючи учнів до позакласної роботи, були проведені предметні та методичні тижні:

  • української мови та літератури «Всіх нас єднає рідна мова» (листопад 2019), де традиційним для учнів та учителів стала участь у написанні Всеукраїнського диктанту національної єдності, участь школярів у конкурсі ім. П. Яцика, флеш-моб до Міжнародного дня рідної мови;
  • початкових класів «Янголи миру і любові» (грудень 2019 р.), учителями проведено майстер-класи з використанням цифрових та інтерактивних технологій;
  • всеукраїнський тиждень права «Права людини понад усе» ( грудень 2019 р.);
  • тиждень знань з основ БЖД ( листопад2019р.)

На підставі зазначеного, керуючись завданнями, які стоять перед педагогічним колективом на навчальний рік, з метою підвищення ефективності методичної роботи, удосконалення змісту і форм методичної роботи по підвищенню науково-теоретичного рівня і професійної майстерності педагогічних кадрів

19-20 вересня проведено обласний науково-практичний семінар методистів і спеціалістів із питань дошкільної освіти з теми: «Створення інноваційного освітнього простору для розвитку індивідуальних здібностей дитини». 19 вересня гості для гостей проведено екскурсію-огляд КЗ «Дитячий оздоровчий табір ім. Івана Бережного». Учасники танцювального колективу «Мальви» Новоолександрівської загальноосвітньої школи-дитячого садка І-ІІІ ступенів привітали хореографічною композицією «Ми – України діти, вона одна у нас!». Заступник директора школи-садка Швиденко Оксана Миколаївна з вихованцями та першокласниками провела квест-гру в формі туристично-краєзнавчих змагань « Котигорошко та його друзі шукають скарби». «Гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі дошкільника»

22 листопада 2019 року у закладі проведено районний семінар учителів фізичної культури з теми «Методичні аспекти формування фізичних і морально-вольових якостей учнів на уроках фізичної культури» та учителів англійської мови з теми «Оновлення змісту освіти з англійської мови на основі використання нових педагогічних технологій, інновацій». Учасники семінару відвідали уроки англійської мови та фізичної культури в 4, 5. 6 класах ( учителі Мацевич А.І., Лємєшов Ю.Б., Кубай Г.В.)

4 грудня 2019 року педагоги школи Петрук С.І, учитель біології та хімії, Дикуха Т.А., учитель географії, взяли участь у районному семінарі з обміну педагогічної майстерності. На базі Нововоронцовської ЗОШ № 2 були проведені уроки хімії та географії у 6 та 8 класах.

Курсову перепідготовку вчитель біології та хімії Петрук С.І. проходять відповідно до плану за дистанційною формою навчання.

У квітні 2020 року атестовано вчителів: Дикуху Т.А., учителя зарубіжної літератури, географії та економіки, підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно звання «старший вчитель», Петрук С.І., учителя біології та хімії, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», Даниляк Д.В., педагога-організатора, кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»,

Упродовж навчального року колективні та групові форми роботи поєднуються з індивідуальними. Значна увага приділяється самоосвіті як одній із форм індивідуальної методичної роботи. Кожен педагог протягом навчального року працює над власною темою, співзвучною загальношкільній проблемі. Ця тема обирається, виходячи з професійних потреб учителя, результатів взаємооцінки, рекомендацій управління освіти. Підвищення рівня методичної роботи позитивно впливає на якість навчально-виховного процесу з окремих предметів.

У 2019-2020 навчальному році у школі діє наукове товариство МАН: 2 рік - математика «Симетрія в геометрії» (учениця 11 класу Шапошнікова І, учитель Соколекно Е.О.), 2 рік – українська мова «Національна специфіка семантика українських фразеологізмів із компонентом зоонімом» (учениця 9 класу Мачуліна Карина), 2 рік біологія та аграрні науки «Вивчення впливу Біо-гелю на ріст і розвиток картоплі (без штучного поливу) в умовах невеликої ділянки» (учениця 9 класу Вербанова Карина).

Визначено мету, актуальність проблеми, основні завдання, ведеться робота з додатковою літературою. У ході дослідження протягом семестру були виконано теоретичні і практичні завдання. У І етапі захисті науково-дослідницьких робіт учні посіли І місце.

Педагогічний колектив приділяє значну увагу роботі з обдарованими дітьми. Ці питання постійно розглядаються на засіданнях педагогічної ради, методичних об’єднань, нарадах при директору.

На основі аналізу протоколів виконання завдань учасниками ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсів оргкомітетом і журі визначено такі результати:

Математика

ІІІ місце

Соколенко Валерія, учениця 6 класу Новоолександрівської ш/с (учитель Соколенко Е.О.).

Трудове навчання (обслуговуючі види праці)

ІІІ місце

Шапошнікова Ірина, учениця 11 класу Новоолександрівської ш/с (учитель Шлапак Ф.А.).

Хімія

ІІІ місце

Вербанова Карина, учениця 9 класу Новоолександрівської ш/с (учитель Петрук С.І.).

Конкурс імені П.Яцика: Кучів Юлія, 4 клас ( учитель Мацевич А.І.)

В основному план методичної роботи за І семестр 2019/2020 виконано.

Поряд зі сказаним є ряд недоліків у методичній роботі:

1. Вчителі школи не брали участь у Всеукраїнському конкурсі "Вчитель року".

2. Відсутні роботи вчителів на сторінках фахових видань.

У 2019-2020 навчальному році основні завдання виховної діяльності закладу освіти зумовлені пріоритетними напрямами реформування школи, визначеними Державною національною програмою “Освіта” (“Україна XXI століття”), “Концепції розвитку загальної середньої освіти”, «Основних орієнтирах виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України»,Концепції національно-патріотичного виховання молоді. Завдання сучасної системи виховання, які випливають із суспільних потреб сьогодення, полягають у реальному переході до педагогічної творчості та індивідуального впливу, у переорієнтації учнівських і вчительських колективів на гуманізацію виховання, створення умов для цілеспрямованого систематичного розвитку особистості школяра.

Метою вихованняє створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.

Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:

-організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки;

-створення програми виховання для окремого класу з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класних керівників, батьків, а також - результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;

-змістове наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;

-задоволення базових потреб особистості вихованця (фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в самоактуалізації) в умовах окремого загальноосвітнього навчального закладу;

-реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;

-оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;

-створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;

-співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;

-інтеграція зусиль батьківської громади позашкільних закладів, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров'я.

Відповідно до проблеми «Компетентнісний підхід та особливості соціалізації особистості в умовах створення єдиного освітнього простору». виховна робота у закладі освіти базувалася на загальнолюдських цінностях та духовних, моральних і культурних засадах народу України, згідно основних орієнтирів виховання. Змістове наповнення основних орієнтирів передбачало формування цінностей і ставлень особистості до себе і людей, суспільства і держави, природи і здоров'я, праці та мистецтва.

Протягом навчального року на нарадах при директору розглядалися такі питання

Вересень:

1. Виконання плану заходів з організованого початку навчального року:

2. Про спільну роботу класних керівників та бібліотекаря у виховані учнів любові до книги.

Жовтень:

1. Робота педагогічного колективу з організації контролю за відвідуванням учнями навчальних занять

2. Про організацію та стан позакласної роботи. Аналіз зайнятості учнів в гуртках, секціях, факультативах.

3. Про стан відвідування учнів школи.

4. Педагогічне спілкування як ефективний засіб впливу на особистість.

Листопад:

1. Спільна робота школи сім’ї, громадськості з формуванням моральної культури школярів.

Грудень:

1. Підготовка до проведення новорічних різдвяних свят. План роботи на зимові канікули. Дотримання протипожежної безпеки.

2. Система роботи класних керівників, учителів з попередження дитячого травматизму, профілактики правопорушень і злочинності, наркоманії, СНІДу (наказ).

3. Виконання розділу річного плану щодо соціального захисту дітей.

4. Ведення шкільної документації.

Січень

1. Про роботу з обдарованою молоддю. Робота із здібними та обдарованими учнями, участь учнів у турнірах, олімпіадах, конкурсах.

Лютий

1. Робота з батьками за семестр.

2.Про спільну роботу школи зі службами у справах дітей, кримінальною міліцією у справах дітей у 2019 році.

3. Роль класних керівників у розвитку системи класу

Березень

1. Правове виховання дітей та учнівської молоді. Індивідуальна робота з учнями, схильними до правопорушень, пропусків уроків (інформація).

Квітень

1.Організація позакласної роботи в школі під час дистанційного навчання.

Травень

1.Про підсумки роботи школи з питання попередження дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я дітей у ІІ семестрі 2019 -2020навчального року, профілактики правопорушень, злочинності , наркоманії.

Протягом року було проведено 4 засідань ШМО, де розглядалися такі питання

І засідання (серпень)

Організаційно - методичні аспекти роботи на 2019-2020 н.р.

1. Аналіз виховної роботи в школі за минулий навчальний рік та завдання вдосконалення навчання учнів у 2019-2020 навчальному році.

2. Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку.

3. Визначення основних напрямів методичної та виховної роботи на 2019-2020 н.р. Обговорення та затвердження плану роботи МО класних керівників на 2019-2020 н.р.

4. Нормативно-правове забезпечення виховного процесу.

ІІ засідання (жовтень)

Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання.

Круглий стіл.

1. Причини виникнення булінгу та його наслідки.

2. Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді. .

3. Тренінг. «Стоп – боулінг: попередження жорстокості та насильства серед підлітків».

ІІІ засідання (березень)

Гендерне виховання – нагальна потреба сучасної освітньої системи..

1 Особистість педагога, його роль у відтворенні гендерних стереотипів учнів.

2 Диференційований педагогічний вплив на формування гендерної поведінки школярів.

3 Тренінг: «Гендер і стать»

ІV. Засідання (травень)

1. Формування ключових компетентностей соціально-професійного самовизначення старшокласників.

2. Організація виховної роботи під час дистанційного навчання.

3. Підсумки роботи МО класних керівників 2019-2020 н.р. та визначення завдань на новий навчальний рік.

Робота ШМО класних керівників була спрямована на підвищення фахової майстерності класних керівників та надання методичної допомоги у формуванні особистості учня на основі моніторингових відстежень, на реалізацію ресурсного підходу в освітньому середовищі як фактору реалізації учнів та вчителя.

Проведено педагогічну раду на тему : Виховання активної, соціально адаптованої, відповідальної та стратегічно мислячої юної особистості у закладі освіти: реалії, проблеми, результати.

З метою реалізації проблеми розвитку інтересів та здібностей учнів у школі працюють гуртки, клуби, спортивні секції, якими охоплено 125 учнів, що становить 100% від загальної кількості учнів у школі. Аналізуючи нахили особистості рівень розвитку творчих здібностей учнів класні керівники проводять корегуючи роботу, створюють ситуацію успіху залучають дітей до гурткової та секційної роботи.

Результати своєї діяльності гуртківці представляли під час предметних декад та тижнів, брали участь у культурно-масових та суспільно-корисних заходах, які проходили в школі, районі.

Згідно плану виховної роботи протягом 2019 -2020 навчального року в школі було проведено усі заплановані заходи за 1 семестр та організовано роботу класних керівників під час дистанційного навчання.

Поряд з традиційними формами виховної роботи значне місце посідає шкільне учнівське самоврядування. Структурно самоврядування представлене як на рівні школи, так і на рівні класних колективів.

За участю шкільного парламенту було розроблено ряд проектів:

1. Бажаєш змін-почни з себе.

2. Співпраця шкільної ради з ветеранами-пенсіонерами педагогічної праці.

3. Впорядкування подвір’я дитячого садка.

4. Благодійні ярмарки.

У школі діє дитяча організація «Рідний край» (2-11 класи), яка займається озелененням та природоохоронною діяльністю. Проведена робота по впорядкуванню території села, парків (Парк Слави, Алея Пам'яті, Парк 80-річчя школи, сквери), сільський стадіон. Учні доглядають і впорядковують братські могили, могили на кладовищі.

При школі працює краєзнавчий музей історії с. Новоолександрівка, створений у 1998 р. Із метою ознайомлення з історією рідного краю, вихованням патріотичних почуттів, любові до своєї Батьківщини проводиться робота, як серед учнів, жителів та гостей села.

З метою профілактики негативних звичок, жорстокої та протиправної поведінки серед неповнолітніх зосередити увагу на проведенні індивідуальної та групової роботи, спрямованої на корекцію та розвиток ціннісних орієнтацій учнів, тісну співпрацю педагогів із сім'єю та громадськістю.

Для формування в учнів правової культури, гендерної грамотності у школі започатковано щорічне проведення Тижня правової освіти та уроків з прав дітей, на якому були присутні колишні працівники правоохоронних органів, юстиції. Проведені зустрічі із працівниками Нововоронцовського відділення поліції, центру зайнятості.

У школі протягом року не здійснено жодного правопорушення.

Колектив закладу освіти підтримує творчі зв’язки з позашкільними закладами: Херсонський аграрний університет, Херсонський обласний Центр туристсько-краєзнавчої творчості учнівської молоді, комунальний заклад "Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді", РЦДТ, ДЮСШ, КЗ «ДОТ імені І. Бережного», сільська рада, будинок культури, ПрАТ «Придніпровське», Гаврилівське лісомисливське господарство, рада ветеранів села Новоолександрівк, Старосільська ЗОШ 1-3 ступенів Великоолександрівського району.

Участь учнівського колективу школи у конкурсах:

№ п/п Назва конкурсу Кількість учнів Результат
1 Обласний конкурс- виставка « На крилах творчості» 3 Дипломи регіонального рівня
2 Творчий конкурс «Оберіг захисника України» 6 Дипломи
3 «Ігри патріотів Херсонщини» 1 І
4 Військово – патріотична гра «Сокіл («Джура») Всеукраїнський онлайн- конкурс « Відун- 2020» 8 3 ІІ
5 Конкурси малюнків « Охорона праці очима дітей», « Сміється писанка у всій її красі», « Мої права», « Крим – це Україна» 12 Дипломи
6 Конкурс шкільних стінгазет 9 Диплом І ступеня
7 Конкурс електронних газет 8 Диплом ІІ ступеня
8 Літературний конкурс «Поетичний камертон Л. Костенко» 1 Лауреат
12 Обласний конкурс «Допоможемо зимуючим птахам» 25 ІІ
13 Військово-спортивна гра «Покровський гарт» 10 Лауреат

Мережа

Новоолександрівської ЗОШ-дитсадка І-ІІІ ступенів

на 2020-2021 навчальний рік

Клас Кількість учнів
1 7
2 11
3 15
4 13
5 9
6 10
7 15
8 8
9 14
10 10
11 8
Усього 120
Кiлькiсть переглядiв: 440

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.